SETMANA DE L’ALIMENTACIÓ

La setmana del 29 de gener al 2 de febrer vam celebrar a l’escola La setmana de l’alimentació.

Els alumnes d’Educació infantil van anar al mercat per veure  de ben a prop  les fruites i verdures que es poden trobar a les diferents parades. De tornada a l’escola van construir ells mateixos un joc per familiaritzar-se amb aquests productes.

Els alumnes de cicle inicial i cicle mitjà van analitzar alguns aliments i la seva procedència i els de cicle superior per la seva banda  van analitzar els menús setmanals de diferents famílies d’arreu del món, el pressupost de diners que hi dedicaven i ho van comparar amb el nostre pressupost i els nostres menús per tal de veure les semblances, diferències i reflexionar sobre fins a quin punt són més o menys saludables cada una de les diferents opcions.

Us deixem l’enllaç perquè pugueu veure les diferents activitats.