Resultats concurs de dibuix de Setmana Santa

Els premiats del 17è concurs de dibuix de Setmana Santa, de la nostra escola, en 1er Premi, són:

Categoria C- P5: David G.

Categoria E- 2n de Primària: Helena N.

Categoria F- 3r de Primària: Albert D.

Categoria H- 5è de Primària: Helena E.

Enhorabona guanyadors/es!!!

Recordeu que l’entrega de premis serà el dissabte 17 de març, després del pregó de Setmana Santa, a Sant Marçal, a les 18:30.

Gràcies a tots els participants per la bona feina que heu fet!!!!

1. Greta

Bones.
    Trobo que si és un concurs de dibuix escolar, s’hauria de donar opció a participar a tots els alumnes, no només als de religió si el dibuix es fa dins l’escola.
    No estaria de més haver informat del concurs.
    Gràcies i enhorabona als guanyafors

1. Elisabet Sans

És un concurs organitzat per la Congregació de la Puríssima Sang de Nostre Senyor Jesucrist de Montblanc, relacionat amb Crist i la Setmana Santa.
      I és per aquest motiu que es fa a l’hora de religió ja que treballem la història de Jesús.
      Moltes gràcies per l’enhorabona.
      Salutacions.