Recomanacions per C.I. dia 30 d’abril

Hola nens i nenes de primer i segon!

Espero que estigueu tots bé!

La 1a activitat que us proposem és una activitat de medi. Aquesta activitat consisteix en aprendre una mica més sobre els diferents tipus de paisatge que trobem al nostre entorn. Us animem a veure un vídeo i respondre a un qüestionari que fa referència a aquest vídeo. Recordeu que aquest qüestionari el podeu enviar a les adreces que us vam facilitar fa uns dies i que són les següents:

primer@escolalesmuralles.cat

segon@escolalesmuralles.cat

ENLLAÇ VÍDEO

I, si en voleu aprendre una mica més. Aquí us deixo un altre enllaç que parla del paisatge de costa.

PER SABER-NE MÉS

ENLLAÇ QÜESTIONARI

2a Proposta: enguany es commemora el centenari del naixement de Gianni Rodari, pedagog italià i un dels grans escriptors de literatura infantil més important del segle XX. Va escriure per diferents revistes i diaris de l’època però es conegut sobretot pels seus contes i llibres infantils i juvenils. Alguns dels seus títols són: Contes per telèfon, Les aventures d’en Cebeta, Gramàtica de la fantasia, Llegendes de la nostra terra, El petó, La senyoreta Bibiana, Tirallongues del cel i la terra, La fletxa blava, Les dues vegades del baró Lamberto, Els viatges d’en Joan Esquenadret…

Aquí us deixo un vídeo sobre un dels seus llibres: Els viatges d’en Joan Esquenadret. Espero que en gaudiu!!!

ELS VIATGES D’EN JOAN ESQUENADRET

Per acabar, ens agradaria que ens contestessiu unes preguntes sobre el conte en el següent enllaç.

QÜESTIONARI SOBRE EL CONTE

Un cop hàgiu contestat el qüestionari, cliqueu enviar i poseu una de les adreces de sota, la que us toca per curs. Que tingueu una bona setmana!!!

primer@escolalesmuralles.cat

segon@escolalesmuralles.cat