Recomanacions CI. Dijous 21 de maig

Hola! aquestes són unes propostes musicals perquè gaudiu de la música i aprenguem coses!

• Joc musical

Amb aquest joc podreu tu i la teva família crear una orquestra de percussió!

Crea una orquestra de percussió

• Audició musical

Escolta l’audició atentament i respon les preguntes más avall.

Aquests són els instruments de percussió que apareixen en aquest obra:

• Torna a escoltar l’audició i fixa’t bé quan sonen aquests instruments i de quina manera es toquen.
    • Per tocar-los estàn drets o asseguts?
    • Per fer-los sonar necessiten baquetes? Si és que sí, quantes?
    • Si us hi fixeu a l’orquestra hi ha molts violins, flautes,…. de bombo, timbales i plats també n’hi ha tants?

• Llegiu aquesta història i acompanyeu-la amb els sons que us indica. Veureu què divertit és. Per fer-ho podeu fer servir els estris que trobeu per casa, cullerots, culleres de fusta, olles, maraques improvisades o fins i tot amb la veu. Si us atreviu podeu també enviar-me l’audio de la vostra història!

FONT: història de “un món de sons 3” editorial claret

Recordeu en enviar-me les respostes de l’anàlisi musical i si us atreviu també de la història del detectiu Solfus al correu corresponent. Penseu en posar al concepte del correu “recomanancions musicals”. Estaré encantada de rebre les vostres respostes!

primer@escolalesmuralles.cat

segon@escolalesmuralles.cat

PROPOSTA DE LLENGÜES SETMANAL

Avui treballarem la descripció de persones. Però anem per parts, abans de començar és molt important conèixer bé als veritables protagonistes de les descripcions. Sabeu qui són? Els ADJECTIUS!

A continuació teniu l’enllaç amb la proposta que us fem per treballar-los:     l’ADJECTIU

EDUCACIÓ ARTÍSTICA 1R.

Bon dia nens i nenes de primer!

Avui la proposta que us faig té a veure amb la primavera.

Es tracta que quan sortiu a passejar amb la família, recolliu diferents tipus de flors i fulles que trobeu en els camps. Un cop les hagueu recollit us presento diferents propostes per fer diferents manualitats.

En aquesta proposta heu de dissenyar diferents recipients on ficar les vostres flors.

Per fer la següent proposta necessitareu:

• Margarides
  • gots de plàstic o pots de vidre.
  • aigua
  • colorants de colors.
  • Haureu de posar les margarides blanques dins els recipients amb una mica d’aigua i el colorant que decidiu a cada pot. Al cap d’una estona, potser us trobareu alguna sorpresa….

Aquesta proposta consisteix en reunir diferents tipus de flors, de diferents formes i colors, les col·loqueu sobre d’un full o cartolina i les cobriu amb plàstic o un paper de diari. Un cop cobertes les flors l’adult amb un martell, un corró o una mà de morter aixafeu les flors i veureu quina obra d’art us queda.

Per últim, podeu dissenyar un títol com “LA PRIMAVERA” amb les flors i les fulles que heu recol·lectat.

Espero que us hagin agradat les propostes i gaudiu fent-les.

Esperem les vostres obres d’art al següent correu:

primer@escolalesmuralles.cat

Fins aviat!

Una forta abraçada!!!

EDUCACIÓ ARTÍSTICA 2N.

Bon dia nens i nenes! Avui seguim treballant  Picasso, ens centrarem en una de les seves obres més famoses, El Guernica, un quadre amb molta història on s’hi expressen molts sentiments i emocions del moment.

Veuereu un vídeo i després us farem algunes propostes.

Espero que us agradi.

Una forta abraçada. No us oblideu d’enviar-vos les vostres obres d’art a:

segon@escolalesmuralles.cat

Enllaç sobre el quadre: https://youtu.be/xeWTt_q8a5Q