Recomanacions 11 de juny . Cicle inicial

Educació artística 1r.

Bon dia nens i nenes!

Us proposo un experiment relacionat amb la construcció de l’aparell respiratori que hem treballat a l’àrea de coneixement del Medi. Espero que ho gaudiu i ens envieu els resultats:

primer@escolalesmuralles.cat

Una forta abraçada!!!

Esperem rebre les vostres creacions  a:

primer@escolalesmuralles.cat

Una forta abraçada

 

Educació artística 2n.

Hola nens i nenes, aquesta setmana la proposta que us fem consisteix en una tasca de creativitat. Us proposem que feu un dibuix a partir d’un objecte quotidià (cullera, maquineta, capses, mitjons…).

Aquí us deixem un enllaç (només cal mirar els 3 primers minuts del vídeo) que us ajudarà a entendre millor què heu de fer i us donarà idees i sota teniu algunes imatges d’exemple. Vinga, ara és hora de deixar volar la vostra imaginació!!!  Recordeu enviar els vostres dibuixos a:

segon@escolalesmuralles.cat

 


         

 

ENGLISH:

Hi there!

Listen to this catchy song about sea animals and do the activities. Escolteu la cançó sobre els animals marins i feu les activitats.

Quan acabeu les activitats, cliqueu el botó “Finish”. Després heu de triar l’opció “Email my answers to my teacher”. Al formulari heu d’escriure el nom i cognoms de l’alumn@ i el curs que fa (1rA, 1rB, 2nA o 2nB). D’aquesta manera, ens arribaran les vostres tasques completades.

  • Song:

  • Worksheet:


That’s all for today! Kisses! ♥

 

LLENGÜES

Avui des de l’àrea de llengua catalana us proposem que llegiu atentament la història de la Tula i escriviu un final ben original!

Inventa una història

 

Per treballar la llengua castellana mireu aquest vídeo de “trabalenguas” on us invitem a preparar-ne un i gravar-vos! Veureu quin tip de riure!

2 comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>