Recomanacion Cicle Inicial dijous dia 9

Hola nens i nenes de primer i segon. Els mestres del cicle us hem preparat un conte que esperem que us agradi molt. Us proposem que després de veure el conte en feu un dibuix amb tot de detalls. Aquests dibuixos els podreu enviar, si voleu, a les adreces que trobareu més avall.

Els Quatre Porquets (Contes desexplicats): Amazon.es: Vivim del ...

Els quatre porquets

Ah! Us fem una altra proposta. Us passem un enllaç on podeu fer activitats referents a la mona de Pasqua.

Mona de Pasqua Clàssica

Fem la mona!

A partir d’avui entren en funcionament els següents e-mails per fer-nos arribar els vostres dibuixos i treballs. Recordeu posar el vostre nom i curs. Gràcies bonics!

Alumnes de 1r: primer@escolalesmuralles.cat

Alumnes de 2n: segon@escolalesmuralles.cat