Primers mesos a l’escola!

Benvingudes famílies de I3!

Els infants de la Mulasseta i el Drac Petit hem començat una nova etapa amb molta il·lusió i ganes d’aprendre. Els primers dies d’escola van ser ben especials per a tots i totes, ja hem superat l’adaptació escolar.

Hem tingut estones per a tot: jugar, pintar, mirar contes… I sobretot, han estat a gust fent totes aquestes activitats junts.

Al llarg dels mesos d’octubre i novembre ens hem continuat coneixent, compartint i gaudint de bones estones plegats. Les classes de la Mulasseta i el Drac Petit han treballant la tardor i tot el que l’envolta: fruits i fruites pròpies d’aquesta estació, colors característics d’aquesta època, etc.

Tanmateix, hem continuat treballant les rutines i els hàbits saludables, compartint bones estones musicals, gaudint dels aprenentatges d’anglès i movent l’esquelet al gimnàs fent psicomotricitat.

Si voleu veure aquests i altres moments d’aquests mesos, només heu de clicar les següents fotografies.