Presentació de l’ àlbum il·lustrat: El pastisser

Divendres passat, dia 14 d’abril, l’Helena Requesens (filla de la Montserrat Òdena que ha estat molts anys mestra de l’escola)  i la Patrícia Talaya (companya del David Vàzquez que també va fer de mestre a les Muralles) van presentar a la biblioteca Conangle i Fontanilles,  l’àlbum il·lustrat que han publicat conjuntament.

La Patrícia s’ha encarregat de la part narrativa i l’Helena de les il·lustracions. El resultat, un llibre que  és més que  un conte infantil. Les seves paraules i els seus dibuixos ens permeten entrar en un món imaginari ple de sorpreses que sens dubte captivarà  els infants i farà reflexionar els adults.

Enhorabona a les dues ! Us desitgem molta sort!

Per cert a la biblioteca de l’escola ja el tenim perquè en pugueu gaudir!!