Plantem a l’hort!

Aquest any els encarregats de l’hort són els alumnes de cicle mitjà. Hem iniciat aquesta experiència els alumnes de 4t. A primera hora del matí hem anat a l’hort i hem plantat i sembrat. Hem vist la diferència entre una cosa i l’altra. Ha estat molt interessant!

A l’hort hem plantat:

• Enciams de roure
  • Enciams meravella
  • Maduixeres
  • Fesoleres
  • Patates grillades

Hem sembrat:

• Fesols
  • Bledes

Des de l’escola veiem la necessitat d’introduir noves activitats i estratègies que permetin millorar i ampliar el contacte dels nostres alumnes amb l’entorn i la natura, alhora que ajuden a potenciar l’educació ambiental.

Creiem que la possibilitat de tenir l’hort a l’escola pot ajudar als nostres alumnes a prendre consciència de la importància de conèixer i protegir els diversos ecosistemes naturals i a valorar l’esforç i la responsabilitat personals.

L’hort aporta una sèrie d’estratègies gratificants i úniques per a l’alumnat i permet fer-lo servir per treballar amb alumnes i en diferents àrees curriculars.

Setmanalment baixarem a l’hort a fer una seguiment dels possibles canvis i aprofitarem per regar!

AQUÍ PODEU VEURE LES FOTOS QUE HEM FET A L’HORT!