Període de pràctiques a l’escola!

Hola! Som la Irene Liria i l’Aida Lasso, estudiants del Grau d’Educació Infantil i Primària de la Universitat Rovira i Virgili. En el nostre 3r any, ens ha tocat dur a terme les pràctiques en una escola triada per nosaltres. Així doncs, i sense dubtar-ho, vam decidir escollir l’Escola Les Muralles, la nostra antiga escola.

Han sigut tres mesos i mig plens d’il·lusió i aprenentatge amb tota la comunitat educativa del centre, vivint tot tipus d’emocions i experiències que faran que no oblidem mai la nostra estança aquí.

Volem donar les gràcies a la directora, Mari Vallès, als nostres tutors Esther Tejada i Jaume Sorolla i també a la resta del professorat del centre per acollir-nos de la millor manera possible i fer-nos sentir que formem part del seu equip. Tanmateix, agrair als nens i nenes de I3 i 6è l’estima que ens han donat des de l’inici i haver-nos posat les coses tan fàcils.

Us estimem i us trobarem molt a faltar!

Aida i Irene.