Padrins Lectors

Aquest any estem fent “padrins lectors” per tota l’escola. Normalment ho fem els dimarts a la tarda un cop al mes. Aquesta activitat consisteix en que els alumnes més grans llegeixen als més petits, per exemple 6è llegeix a 2n, 5è a I3, 4t a 1r i 3r a I5.

Durant l’activitat el padrí o padrina, l’alumne més gran, llegeix un llibre al fillol o fillola, l’alumne més petit. També comentem i preguntem parts del llibre per interactuar més. A més a més ens escampen per l’aula i pel passadís per fer aquesta activitat.

Ens està agradant molt fer de “padrins lectors” a tots els alumnes i ens agradaria que es continues fen durant anys.

Per a veure imatges d’aquesta activitat clica aquí

Aquest article està escrit per Laia Beltran i Mohamed Houari.