Padrins de lectura

Aquesta setmana hem iniciat l’activitat “Padrins de lectura”, una activitat basada en el foment per la lectura, i sobretot, en el gust per la lectura. L’organització ha estat la següent:
  • Dimarts – 2n amb 6è
  • Dimecres – I5 amb 3r
  • Dijous – I3 i I4 amb 5è
  • Divendres – 1r amb 4t

Durant tots els dies els alumnes han conegut als seus padrins/es i fillols/es lectors, han començat a llegir contes i, al mateix temps, han començat a estrènyer vincles entre ells. Cada alumne s’ha fet una targeta identificativa, on apareix la seva fotografia (dibuix) i el nom del seu padrí/na i fillol/a. Així, poden començar a prendre consciència del paper que ocupen en l’activitat.

Aquest divendres ha estat el torn dels alumnes de 1r i 4t. Ho han fet genial!!!
Si voleu veure més imatges, feu clic aquí.