Malabars a 5è

Durant les últimes setmanes els alumnes de 5è, a classe d’educació física, han estat feinejant amb les pilotes de malabars. Teníem com a repte apropar-nos al domini de l’exercici amb tres pilotes, meta que només s’aconsegueix amb molta pràctica i una bona dosi de perseverança. El treball de malabars desenvolupa la coordinació ull-mà i la dissociació segmentària al forçar-nos a fer accions simultànies i diferents amb les mans. Els alumnes comencen el treball amb exercicis molt senzills de llançaments i recollides d’una sola pilota amb una mà, i els exercicis es van complicant afegint una segona pilota, utilització de les dues mans, etc.

Van acabar avaluant-se els seus progressos amb una rúbrica. Si voleu veure més imatges cliqueu a sobre de la foto següent.