Jocs de picar mans

Fa uns dies els alumnes de primària a l’hora de música vam llegir la notícia que Rikki Arjuna, un dels components del grup Xiula, ha creat tres Cançons de picar de mans en Català. Després d’una petita reflexió vam voler escoltar i veure com es canten i com s’hi juga. Cada curs va escollir-ne una, la que més els va agradar i ens l’hem après!

Us deixem aquí un petit tastet d’aquest procés!

Per si us animeu i us voleu aprendre les cançons de picar de mans, aquí us en deixem l’enllaç amb el vídeo dels jocs (a la descripció del vídeo hi trobareu la lletra i explicació de com es balla!). ÀNIMS!