L’Hort de l’ Escola Les Muralles

Durant tot el curs els alumnes d’Educació Infantil han estat cuidant l’hort de l’escola. Han plantat amb llavors i planter, han  observant com s’anaven desenvolupant les plantes, els fruits… Ara durant el tercer trimestre els alumnes de cicle inicial també han plantat algunes aromàtiques.

Ha esta una experiència molt enriquidora i de vegades sorprenent, que sens dubte els ajuda a ser molt més sensibles amb l’entorn i a tenir-ne cura. Durant el mes d’abril vam tenir un petit disgust pel fet que vam trobar algunes plantes aixafades i arrencades.

Lluny de desanimar-nos seguim treballant i ara amb l’ajuda dels mes grans estem arreglant l’hort petit del final del pati. Us deixem una petita mostra d’aquestes activitats amb algunes fotografies i us animem també a les famílies  a gaudir i cuidar d’aquest espai.