Festa de la primavera

Aquest curs hem pogut tornar a reprendre algunes activitats que durant els dos darrers cursos, per motius de la situació sanitària que teníem, havíem deixat de fer a nivell d’escola o, si les fèiem, adaptades en grups més reduïts.

Una de les activitats que fèiem per acomiadar el segon trimestre eren les curses i els balls de la primavera. Així doncs, molt contents aquest curs perquè també hem pogut tornar a gaudir a nivell d’escola dels balls de la primavera al pati de l’escola. Poc a poc sembla que ja anem tornant a la normalitat.

Durant les darreres setmanes tot l’alumnat de l’escola ha assajat durant les sessions de música les danses que hem fet avui. En aquesta imatge podeu veure els de 6è amb la cançó Let it out. Cliqueu damunt de la imatge per a veure’n més.

Programa de la festa: P3- La caterineta, P4- Volta cap aquí, P5- El patatuf, 1r- El ball de la civada, 2n- La bolangera, 3r- El rotlletó, 4t- La Masovera, 5è- La Polca d’Ours, 6è- Let it out

Bones vacances de setmana Santa i ens retrobem el dimarts 19!