Estrenem rocòdrom

Aquest curs hem estrenat una nova instal·lació esportiva a l’escola. Es tracta d’un rocòdrom per a fer travesses laterals, la característica principal és que la progressió es fa en lateral, i no cap amunt, així l’usuari mai està a una gran alçada del terra (uns 80-100cm com a màxim), això permet poder escalar sense corda ni arnès. L’hem ubicat en una de les parets exteriors del gimnàs, consta d’unes 70 preses entre peus i mans, algunes d’elles dissenyades per a infants amb formes i colors atractius, a més a més s’hi ha instal·lat una superfície de cautxú a la zona de caigudes.

Cliqueu a sobre de la imatge per veure més fotografies.

El rocòdrom estarà accessible a l’hora del pati per als alumnes de Primària, forma part del projecte de reforma del nostre pati. També serà aprofitat per a les classes d’educació física.

Panell amb jocs i propostes d’activitat, que hem penjat al rocòdrom

En la seva instal·lació han col·laborat: mestres i conserge de l’Escola, membres de l’AMPA, pares, exalumnes i gent del Club Excursionista Montblanc, a tots ells l’agraïment de l’escola per la seva col·laboració.