Els alumnes de 4t inicien una campanya per promocionar el DIMECRES FRUITA!

Els i les alumnes de 4t, han iniciat una campanya amb l’objectiu de fomentar l’hàbit de portar fruita els dimecres per esmorzar.

Per tal de motivar a tot l’alumnat a què porti fruita per esmorzar. Els i les alumnes de 4t han dissenyat uns cartells molt originals i cridaners amb un lema relacionat amb la fruita i en estar sans. Aquests cartells es penjaran per tota l’escola i a més a més, cada classe tindrà un cartell que el podrà penjar a un lloc visible, per tal de recordar que s’ha de portar fruita els dimecres.

A part dels cartells, cada classe ha creat un vídeo promocional en format de rodolins, cançons, telenotícies, teatre etc., per tal que el visualitzin totes les classes de l’escola i el missatge quedi encara més clar!

També, es dóna la possibilitat de fer el FRUITÒMETRE, que té com a objectiu d’anar prenent nota del nombre d’alumnes que els dimecres (i altres dies de la setmana) porten fruita. És una manera molt divertida de motivar-los.

Aquest projecte té un triple objectiu:

• Motivar els alumnes d’infantil i primària l’hàbit d’esmorzar fruita.
  • Agafar consciència de la importància de menjar fruita.
  • Promoure a través de cartells i vídeos la fruita a l’escola.

Esperem que us agradi i recordeu:

A l’escola, la fruita no té rival! Uneix-te a l’equip i aconseguim que la fruita guanyi a l’escola!