CURSES DE PRIMAVERA

Ahir, dijous 21 d’abril, i avui, divendres 22, hem celebrat les ja tradicionals “Curses de Primavera”. El primer dia van pujar a les intal·lacions municipals d’atletisme els alumnes d’infantil, i avui ho ha fat l’alumnat de primària.

Són unes jornades on les curses ens serveixen per celebrar una festa al voltant de l’esport: competim, participem, ens animem, gaudim de l’ambient i la companyia dels altres… En acabar les curses tenim fruita i beguda d’avituallament i, quan ja s’acaba el matí, assistim a la cerimònia de lliurament de diplomes.

Si voleu veure imatges podeu entrar en aquests enllaços: CURSES INFANTIL / CURSES PRIMÀRIA