Cros a Montblanc

Aquest passat diumenge dia 26 de novembre, molts nens i nenes de l’escola van participar al 2n Cros Comarcal que es va celebrar a Montblanc. L’organització va preparar un circuit que combinava parts d’asfalt amb altres de terra i herba, amb algun desnivell que el feien més dur. Aquest circuit recorria la Rambla dels Gegants i els seus voltants.

La trobada va tenir molt èxit, amb molts participants, i el temps va acompanyar per poder gaudir d’una gran trobada comarcal esportiva.

L’esdeveniment estava organitzat pels docents d’educació física dels centres educatius de la Vila, amb el suport del Consell Esportiu de la comarca.

Com a part de l’organització, l’escola vol agrair la col·laboració de totes les entitats i empreses que ens van ajudar a que la jornada fos tot un èxit.