CONEIXEM L’INSTITUT

Els alumnes de 6è, el dilluns 15 de maig, vam rebre la visita d’uns nens de 1r d’ESO que eren exalumnes de l’escola. Ens van explicar com era l’institut i com funcionava. També vam fer preguntes sobre l’adaptació i altres coses.

El dia següent de que vinguessin vam anar a veure el centre de secundaria Martí l’Humà. Una mestra d’angles i una orientadora ens van acompanyar en el recorregut, vam anar pels passadissos mirant les classes i escoltant el que ens deien. Ens va tranquil·litzar molt tot el que van dir.

Aquests dies hem après molt sobre l’institut. Per veure més fotos cliqueu a la imatge.

Article escrit per Ona Serra i Aleix Castanyé