Competències Bàsiques

Els dies 8, 9 i 10 de maig els alumnes de 6è de l’Escola Les Muralles vam fer les proves de competències bàsiques. Es tracta de 5 proves que fan simultàniament tots el alumnes de sisè de Catalunya de les següents matèries: Català, castellà, anglès, matemàtiques i medi natural.

Les vam fer els següents dies:

• El dilluns dia 8 vam fer la de català i després medi natural.
  • El dimarts dia 9 vam fer la de anglès i més tard la de matemàtiques.
  • El dimecres dia 10 per acabar vam fer la de castellà.

Les vam realitzar per veure el nivell que teníem en acabar primària. Al principi estàvem bastant nerviosos però a mesura que les estàvem fent no eren tan complicades. A la nostra escola la més difícil ens va semblar la de català i castellà però la més fàcil va ser la de medi natural .

Article escrit per Bernat Bové i Biel Llort.