Certamen de lectura en veu alta

Bon dia a tothom. Avui ha vingut l’actriu Rosa Mateu a sentir els nostres lectors.

Ells són els representants de cada classe en lectura en veu alta i han estat escollits per a la final de l’escola. Els hem de felicitar a tots per la seva bona lectura i la decisió no ha estat gens fàcil.

Després de sentir-los i valorar-los la Rosa ha decidit que la finalista de cicle mitjà sigui la Laia de 4t A i la suplent la Leire de 3r A.

Pel que fa a cicle superior la finalista és l’Eva de 6è A i el suplent l’Arnau de 5è C.

Ben aviat sabrem les bases dels quarts de final territorial.