Abril literari i afectiu a I5

Abril abrilet molta pluja no has portat però sí lectura, bona companyia i emoció a I5 i a tota l’escola!

Aquest mes marcat per Sant Jordi ha esta el mes per excel·lència de la literatura. Llegendes, contes, representacions i la visita de personatges i familiars han inundat les nostres aules, passadissos i patis. Ens ha encantat que pares i mares acudissin amb moltíssima il·lusió a l’escola disposats a meravellar-nos amb relats de tota mena. Us donem les gràcies a totes i a tots i us enviem una gran abraçada, també als que, per motius varis, no heu pogut venir.

Per altra banda, els i les alumnes d’I5 hem seguit gaudint de la lectura en companyia dels nostres padrins i padrines, de cançons adreçades a les nobles personalitats de la llegenda (Sant Jordi i la princesa acompanyats del rei i la reina) en agraïment a la resposta a inquietuds que rondaven pels nostres caps, de l’entrega del premi al dibuix de Sant Jordi lliurat a alguns dels nostres companys i d’altres activitats igual d’interessants i divertides que han omplert els assolellats dies d’aquest mes de primavera.

Us deixem un breu recull d’algunes d’aquestes activitats en aquest enllaç, tot esperant que en gaudiu molt: https://photos.app.goo.gl/BbEJjLQPMzXR8g778