40 anys de l’Escola Municipal de Música Josep Porter i Rovira

Aquest curs l’Escola Municipal de Música Josep Porter i Rovira celebra els 40 anys.

Una manera ben bonica per celebrar tots aquests anys ha estat convidant l’escola a participar en la interpretació de la Cantata “Pirates a la Vista!”. Així doncs, els alumnes de P5 han estat els escollits per cantar algunes de les cançons de la Cantata.

Ahir dilluns 20 de juny vam celebrar el concert al Teatre Cinema del Casal Montblanquí.

Tant els alumnes de P5 que s’han estat preparant les cançons, com els mestres estem molt contents d’haver participat en un acte amb tanta música!

Aquí podeu veure imatges del concert!