3a Cursa de la Primavera

Aquesta setmana hem celebrat les curses de la primavera. Avui, divendres 8 d’abril del 2022, els nens de primària de l’escola Les Muralles han fet una cursa a la pista d’atletisme de Montblanc. Ara feia dos cursos que no la podíem celebrar i hem tornat a gaudir-ne.

I, per primera vegada, els d’infantil també han celebrat una cursa de la primavera al pati de l’escola, va ser ahir dijous durant el matí.

Ens ho hem passat molt bé!

Clicant a la imatge podreu veure’n fotos.

Volem agrair també la participació de la brigada de l’ajuntament per la seva col·laboració i felicitar als mestres d’Educació Física per la bona organització.

Article escrit per l’Òscar i el Jan.