1ª Trobada d’escacs Escolar a les Muralles 18-01-2019

Divendres 18 de gener de 2019 va tenir lloc la primera trobada d’Escacs Escolar a la nostra escola , amb unes 30 escaquistes de la nostra comarca. Com ja ve sent habitual, diferents escoles de la nostra comarca organitzen trobades d’escacs  dins del progarama Pla Català Esport a l’Escola.
Els nens i nenes varen realitzar 3 partides i un berenar. Les Escoles participants varen ser: Escola Muralles. Col.legi M.D.Serra, Zer Conca i Escola M.Poch.
Agraïr el suport del Consell Català de l’esport en el foment de l’Esport Escolar.
Si voleu veure les imatges d’aquesta trobada clickeu al següent enllaç: