Acabem un curs emocionant, on hem començat l’escola trepitjant ben fort! Aquest mes de juny ha estat ple d’activitats a I3, on hem anat tancant un bonic curs escolar.
Hem finalitzat el projecte artístic d’en Joan Miró, el projecte de la granja, activitats sensorials de llum i foscor, pintura, racons de joc, dinàmiques de psicomotricitat al pati de l’escola, activitats de psicomotricitat fina i matemàtiques. Tot això i molt més!
Per veure un petit tastet d’aquestes dinàmiques, només heu de clicar la següent fotografia…

Les aventures i els nous aprenentatges no s’acaben, al setembre iniciarem un nou camí junts a I4, fins llavors, gaudiu molt de l’estiu! Bones vacances!


