Juny a I3

Acabem un curs emocionant, on hem començat l’escola trepitjant ben fort! Aquest mes de juny ha estat ple d’activitats a I3, on hem anat tancant un bonic curs escolar.

Hem finalitzat el projecte artístic d’en Joan Miró, el projecte de la granja, activitats sensorials de llum i foscor, pintura, racons de joc, dinàmiques de psicomotricitat al pati de l’escola, activitats de psicomotricitat fina i matemàtiques. Tot això i molt més!

Per veure un petit tastet d’aquestes dinàmiques, només heu de clicar la següent fotografia…

Les aventures i els nous aprenentatges no s’acaben, al setembre iniciarem un nou camí junts a I4, fins llavors, gaudiu molt de l’estiu! Bones vacances!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut