XXXIII PREMIS LITERARIS AJUNTAMENT DE GURB

Enguany, els alumnes de Les Escoles han pogut participar en el XXXIII convocatòria dels Premis Literaris de l’Ajuntament de Gurb.

Cal felicitar a tot l’alumnat que ha participat, als docents que els han fet l’acompanyament, i sobretot felicitar als guanyadors i guanyadores. Aquest dissabte es va fer entrega dels premis al teatre del Molí de l’Esperança a Gurb. Moltes gràcies a l’Ajuntament per promoure la cultura!

• Premi Ot El Bruixot 2021 – millor text narratiu escrit per un estudiant de 3er de primària

GUANYADORA:  CARLA ROMA PADRÓS (3r)

ACCÈSSIT: MARC LLADÓ BUIXADÉR (3r)

• Premi Pilarín Bayés 2021 – millor text narratiu escrit per un estudiant de 4t de primària