ARRIBA LA FESTA DE L’AIGUA!!!

Com ja és costum, l’últim dia d’escola ens acomiadem fent jocs i activitats variades, on el més divertit és refrescar-nos i mullar-nos una mica.

Per això és important que divendres  21 de juny al matí els vostres fills i filles vinguin amb:

• Banyador posat,
  • Tovallola,
  • Roba interior en una bossa i samarreta de recanvi,
  • Gorra,
  • Xancletes d’aigua (millor cordades)
  • Protecció solar posada de casa.

Els alumnes podran menjar pa amb xocolata, “pinxos” de fruita i petits gelats.

Farem els jocs a dins i a fora de l’escola, per això el carrer Vallès estarà tallat des de les 8 del matí fins a les 14:00 del migdia.

Com a novetat aquest curs, l’AMPA oferirà un dinar sorpresa als alumnes i per aquest motiu us demanem que per aquest dinar cada alumne/a ha de portar: una carmanyola amb tapa, un got de plàstic dur, forquilla i cullera. TOT MARCAT AMB EL NOM I CURS.

INFORMACIONS VÀRIES:

Benvolgudes famílies,
Ens adrecem a vosaltres per donar-vos algunes informacions:

• JORNADA CONTINUADA: Us informem que de l’11 al 21 de juny l’horari dels alumnes serà de 9 a 1 o bé fins les 3 si es queden a dinar. L’AMPA avança les extraescolars de 3 a 4… Llegeix més»

LLIBRES CURS 2019-2020

Benvolguts pares i mares

Us fem arribar el llistat de llibres pel proper curs 2019-2020.

Els llibres de 1r a 6è es podran recollir a partir del 15 de juliol i fins al 31 de juliol, a la botiga de la Llibreria Mater, al polígon Sot dels Pradals, carretera de Sant Hipòlit, 23 (al costat de La Sirena i Casa Tió).

En cas que vulgueu fer la comanda a través de l’AMPA,

Cal que retorneu als mestres tutors la butlleta omplerta abans de divendres 14  de juny de 2019

LLIBRES 19-20 1r

LLIBRES 19-20 2n