QUE NO PARI LA IMAGINACIÓ NI LA COMUNICACIÓ!

Fa quatre o cinc anys que         aquest periòdic bisetmanal comarcal, va decidir obrir la seva porta a les escoles, habilitant un espai pels alumnes. En aquesta secció, anomenada el 9 + petit, els nens i nenes poden aportar els seus escrits creats a l’escola a partir dels temes que es proposen a les mateixes aules. Doncs bé, aquesta vegada, i donada la situació d’excepcionalitat que estem vivint, aquest mitjà de comunicació va voler seguir oferint als alumnes la possibilitat de continuar expressant-se. Sota la pregunta: “Què fas a casa?” i, des dels diferents racons de cada llar, els nois i noies explicaven quines activitats estaven portant a terme en el seu dia a dia. De la mateixa manera, proposava (als que no fossin tan amants de les lletres) que imaginessin una situació màgica, un viatge interessant… en fi, que dibuixessin “Una aventura emocionant”. Aquestes creacions entrarien en un concurs mensual i es publicarien els dibuixos guanyadors.

Va ser a partir d’aquesta iniciativa que la nostra escola va promoure la participació i va engrescar els alumnes a escriure, a dibuixar… a plasmar damunt del paper les seves vivències o els seus somnis. I aquesta motivació, lògicament, ha donat els seus fruits. Així, doncs, des de Les Escoles de Gurb, volem agrair a tots els  nens i nenes el seu treball, realitzat amb iniciativa, il·lusió… però sobretot amb esforç i dedicació.

I, és més, la nostra especial felicitació als alumnes, els escrits o dibuixos dels quals han estat seleccionats, i publicats el passat divendres dia 29 de maig a la secció del

Clara Toll guanyadora del concurs de dibuix del mes de maig “Una aventura emocionant”

Jana Sala, Beth González, Magí López, Vinyet Puntí, Nil Rotllant, Júlia Godayol, Oriol Tarrés, Marc Martín i  Pau Porta  pels seus escrits sota el títol “ Què fas a casa?”.