CARTA DOL FAMÍLIES

Ens adrecem a vosaltres per compartir materials respecte el tema del dol. L’objectiu és  facilitar l’acompanyament a alumnes i famílies davant una situació de dol/pèrdua.

A la web de l’escola hem creat un espai on anireu trobant material i propostes de treball per tractar el tema de la pèrdua i el dol.

El primer material que us compartim són unes infografies que ens ha facilitat el grup de treball DaulaOsona, format per mestres, professionals de l’EAP i un terapeuta expert que treballen dins el pla de formació de mestres.

Com donar una mala notícia estant confinats a casa

El dol en etapes de creixement: diferències segons les edats.

En aquest sentit, si considereu que necessiteu un acompanyament més directe per la vostra situació familiar, us podeu posar en contacte a través del correu de l’escola demanant aquesta atenció a8018029@xtec.cat

Equip directiu

Gurb, 21 d’abril de 2020