LA INAUGURACIÓ DE L’EXPOSICIÓ UN MAR DE LLUM VA SER TOT UN ÈXIT! L’EXPOSICIÓ ESTARÀ OBERTA AL PÚBLIC FINS EL DIUMENGE 15 DE FEBRER A LA SALA CAN SEBASTIÀ

El passat divendres 6 de febrer vam inaugurar l’exposició UN MAR DE LLUM a la sala de Plens de l’Ajuntament de Tona. Posteriorment es va fer la visita a la sala Can Sebastià.

A l’acte hi van participar la regidora Rosa Planesas i l’artista, la pintora Clara Gràcia. En el mateix, s’hi va projectar el vídeo que us presentem a continuació, on es pot veure el procés de tot el projecte.

Aquest treball elaborat pels alumnes de 3r i 4t de l’escola L’Era de Dalt, ha partit de la vivència i  l’experimentació a través de fomentar la CREATIVITAT en cadascuna de les activitats realitzades. Esperem que l’exposició us hagi agradat!