Últim dia del curs 2020-21!

Avui dimarts 22 de juny és l’últim dia d’escola… un dia ple d’emocions! Aquest ha sigut un curs ben atípic i especial i estem molt contents/es de poder-lo acomiadar com es mereix!!

Ahir amb la jornada d’aigua vam gaudir molt dels companys i mestres i avui, és el dia dels comiats i d’inici de noves etapes. Avui diem adéu als alumnes de 6è que marxen a l’institut; els/les alumnes de P5 es graduen i el curs que ve pugen a l’edifici dels grans; i acomiadem els/les mestres que marxen de l’escola.

Hem començat la jornada tots reunits al pati per acomiadar 3 mestres que ens estimem molt des de l’escola perquè fa molts anys que hi treballen.

La primera és la Montse Ricart que es va jubilar el curs passat però, que degut a la situació de pandèmia que hem viscut, no la vam poder acomiadar com es mereixia i avui  per fi, li hem pogut desitjar una feliç jubilació. La segona és la Roser de Salsas que es jubila aquest 30 de juny i la tercera és la Maria Canudas que, tot i que es jubila a principis del curs que ve, hem volgut dedicar-li uns moments.

Comiat Montse Ricart
Comiat Roser de S.
Comiat Maria Canudas

Montse i Roser us trobarem molt a faltar! Desitgem que sigueu molt felices en aquesta nova etapa i recordeu que L’Era de Dalt sempre serà casa vostra! (Maria, de tu ens acomiadarem el curs que ve eh?)

Aquí podeu veure un recull d’algunes fotos i videos de l’acte de comiat de la Montse, la Roser i la Maria:

L’Era de Dalt (Montse, Roser i Maria)

Discurs Montse Ricart

Discurs Roser de Salsas

Discurs Maria Canudas

Després ben puntual, ha començat l’acte de comiat dels alumnes de 6è. Quantes emocions juntes… alegria… tristesa… respecte… esperança… amor… tendresa…gratitud…curiositat… Tots/es els/les mestres de l’escola estem segurs que aquesta nova aventura que començareu al setembre us anirà genial. Estem orgullosos de tots/es vosaltres! Sabeu que a L’Era sempre us recordarem! Moltes gràcies i feliç aventura!

Alguns dels moments del comiat dels nostres alumnes de 6è i del dia:

TOTS/ES SOM L’ERA DE DALT!

L’Era de Dalt 2020-21

Esperem que us hagi agradat molt l’article! Tot el claustre de L’Era de Dalt us volem desitjar que tingueu un molt bon estiu i que sigueu ben feliços! Ens retrobem al setembre!!!!! 🙂