Sortida grups 1, 2 i 7 Educació infantil

Bona tarda!

Avui han sigut els/ les alumnes dels grups 1, 2 i 7 d’Educació infantil que han anat d’excursió tot el dia pel poble.

Hem sortit de l’escola ben preparats amb les nostres motxilles i hem anat a la Font del Ferro a esmorzar. Allà ens ha rebut l’Imma i ens explicat que faríem la ruta de l’aigua i que aniríem al Balneari Codina i al Parc Picasso on ens ha explicat una mica la seva història. Quan hem acabat hem anat tot passejant cap al parc Roqueta tot fent un trosset de la ruta de l’aigua. Al parc Roqueta hem dinat i hem passat la tarda jugant. Al llarg de la passejada l’Imma ens ha fet fixar en les cases del nostre poble i ens ha anat explicant diferents cosetes.

Ens ho hem passat super bé i hem descobert aspectes que no coneixíem del nostre poble. Mireu quines fotos tan xules!

Moltes gràcies a l’Imma responsable del Museu del Camp de les Lloses per tota la organització i ajuda