“SOPA DE PEDRES” A LA CANAL

El dimarts 7 de maig, els alumnes de 1r, 2n, 3r i 4t vam anar a la Canal a veure una obra de teatre “Sopa de pedres” de la companyia Engruna teatre.

Per què recomanaríem anar a veure l’obra de teatre “Sopa de pedres”?

Nosaltres recomanaríem aquesta obra de teatre per moltes raons.

En primer lloc volem felicitar a les actrius per la fantàstica feina que van fer. L’obra ha estat emocionant, amb un bon toc d’humor i gràcia.

Una altre cosa a destacar, és la proximitat pel tema tractat d’actualitat envers les guerres i les persones que han de marxar del seu país.

Voldríem destacar l’expressivitat i els moviments del titella, ja que eren espectaculars, tot i que la persona que movia el titella no estava amagat i ens ha semblat interessant. Han utilitzat diferents idiomes i llenguatges però gràcies a la bona manera d’actuar les actrius i la seva expressivitat, s’entenia tot.

Han tractat temes personals de manera molt entenedora i molt planera. Ens han ajudat a reflexionar sobre molts dels nostres actes del dia a dia.

Aquesta obra de teatre ha estat molt divertida i la posada en escena excel·lent.

Moltes gràcies per aquesta oportunitat!

Alumnes de 1r, 2n 3r i 4t de l’Era de Dalt