Setmana de Sant Jordi 2021

Aquesta setmana hem celebrat la setmana de Sant Jordi. Cada cicle ha fet diferents activitats relacionades amb aquesta festivitat i ens agradaria molt poder-vos-les ensenyar!

Primer ens agradaria explicar-vos que dilluns cada cicle va estrenar uns carros porta llibres de la biblioteca de l’escola, amb tot de contes, revistes, llibres… nous! Tots els materials són adequats a les edats dels alumnes d’aquell cicle i aniran voltant per cada classe al llarg del curs. Moltes gràcies per la inversió de materials! Mireu que xulos que són… ens encanten!

El carro de llibres d’educació infantil
El carro de llibres de cicle inicial
El carro de llibres de cicle mitjà
El carro de llibres de cicle superior