Per què són importants les colònies escolars?

A l’escola apostem per les colònies escolars. Pensem que aquestes són una gran eina pedagògica i socialitzadora que ens permet treballar aspectes bàsics com la cohesió de grup, la convivència i l’autonomia personal dels infants, així com reforçar els vincles entre alumnes i docents.

És per aquest motiu, doncs, que us proposem un article publicat per l’entitat Fundesplai on es posa de manifest la gran importància que tenen les colònies pel desenvolupament dels infants.

PER QUÈ SÓN IMPORTANTS LES COLÒNIES ESCOLARS?1

Us proposem, també, un altre article publicat per la mateixa entitat on es parla de com fer la motxilla per anar de colònies i de la gran importància que té que la facin els mateixos infants!

COM FER LA MOTXILLA PER ANAR DE COLÒNIES2

Esperem que aquests articles puguin ser del vostre interès!

1Fundesplai. “Per què són importants les colònies escolars?”. Fundesplai, Món Escolar. 7 de maig de 2018. Blog. accés el 16 d0octubre de 2022.

2Fundesplai. “Com fer la motxilla per anar de colònies”. Fundesplai, Món Escolar. 22 de juny de 2016. Blog. accés el 16 d0octubre de 2022.