La Castanyada

Avui a l’escola hem celebrat la Castanyada!!

Al matí han vingut avis i àvies a coure castanyes i després ens les han repartit a tots els cursos. Que bones que estaven! Moltes gràcies per tota l’ajuda! Ens tornem a veure el curs que ve eh? 😛

A mig matí els alumnes de 6è ens han preparat la tradicional “Fira de la castanya” i ens ha agradat moltíssim! Hi havia moltes activitats diferents a tot el pati… Moltes gràcies per l’organització alumnes de 6è!

I a la tarda, els/les alumnes de 2n cicle han fet una sortida al Parc dels cavalls i l’alumnat d’educació infantil i 1r cicle han ballat unes danses de tardor.

Ah, i també us hem de dir que al matí han aparegut 3 personatges de Halloween a les classes! 🙂

Esperem i desitgem que gaudiu molt de la Castanyada! Aprofiteu per menjar moltes castanyes, panellets i moniatos!

Fins dimarts!