Jornades pedagògiques i jornades de portes obertes 2022: Portem les aules al pati!

La setmana del 14 al 18 de febrer hem organitzat unes jornades per tal de presentar el Projecte Educatiu de la nostra escola a les famílies de l’alumnat de L’Era de Dalt; famílies interessades en formar part de la nostra comunitat educativa; docents d’altres centres; i, a mestres i alumnat de L’Era de Dalt.

Degut a les mesures de prevenció per la Covid, enguany les famílies, els /les mestres i l’alumnat no podiem visitar i veure totes les aules del centre, i és per això que vam decidir fer conèixer la manera com treballem tot PORTANT LES AULES AL PATI de l’escola.

Vam organitzar tot l’espai del pati de tal manera que les quatre franges horaries quedessin representades i, hi hagués una mica d’exposició i d’explicació de cada una d’elles per tal de presentar-les a tothom que estés interessat/da:

-A la zona de les grades del pati hi havia la representació de la franja del Pla lector. Els/les alumnes de 5è ens van explicar super bé com s’organitzen, quins materials de lectura fan servir, quines activitats realitzen… en aquesta franja horària. També hi havia uns posters amb fotografies i explicacions on hi havia representats els 3 cicles de l’escola.

-A la zona del porxo de l’escola hi havia els alumnes de 4t i ens explicaven la franja del Teixit d’aula. Allà vam poder veure diferents projectes de diferents nivells de l’escola i hi va haver les explicacions pertinents per part de l’alumnat.

-A la zona de la pista de futbol hi havia la representació de la franja dels Reptes on l’alumnat de 3r ens va explicar de manera molt clara i entenedora què i com treballaven en aquella franja horària.

-I per últim, els/les alumnes de 6è estaven a la pista de bàsquet i ens explicaven alguns dels Àmbits que s’estan duent a terme al centre aquest curs.

El dilluns 14 hi van haver dues sessions internes de centre per tal de poder veure i conèixer els diferents cicles. Com que hi havia previsió de pluja ens vam haver de reorganitzar, per tal de no aplaçar les sessions a un altre dia, i vam reubicar els espais del porxo, passadís i sala de mestres.

FOTOS: DILLUNS

Entre el dimarts i el dimecres hi van haver 3 sessions de Jornades pedagògiques per a les famílies de L’Era de Dalt.

FOTOS: DIMARTS

FOTOS: DIMECRES AL MATÍ

I dimecres i dijous a la tarda hi van haver les Jornades de portes obertes per a les possibles noves famílies de l’escola.

FOTOS: DIMECRES I DIJOUS A LA TARDA

Volem agraïr especialment a tot l’alumnat i mestres del claustre la seva implicació i bona voluntat per haver pogut realitzar aquestes jornades. Així també volem donar les gràcies a totes les famílies, docents externs al centre, inspecció i representació de l’Ajuntament de Tona, que ens heu acompanyat al llarg de la setmana!

MOLTES GRÀCIES!!