Escola solidària amb Sant Joan de Déu

Després de la gran quantitat de diners que es va recaptar a la nostra escola per ajudar a la investigació del càncer infantil de Sant Joan de Déu el curs passat,  tenim ganes de tornar a col·laborar per aquesta gran causa.

Degut a això,  el proper dijous dia 10 DE DESEMBRE A LES 9H, 12:30H I A LES 16.30H trobareu una paradeta al pati de l’escola amb postals de Nadal, etiquetes pels regals, caixetes per posar-hi regalets, candeles i moltes altres coses que podreu comprar per col·laborar amb l’esperança de poder seguir ajudant a tots aquests nens i nenes que estan malalts.

Aquestes  postals han sortit del projecte “Una Navidad de Ilusión” que han iniciat unes persones voluntàries que fan Scrapbooking, i que han estat elaborant i recopilant per tal de poder col·laborar amb la investigació del càncer infantil.

Moltes gràcies.

Us hi esperem!