Diada de Sant Jordi 2021

BONA DIADA DE SANT JORDI!!

Avui 23 d’abril a Catalunya celebrem el dia del llibre i la rosa, símbols de la cultura i l’amor i, a l’escola avui ho hem celebrat!!!

Quan hem arribat a classe hem rebut aquest missatge del Drac:

Al llarg del matí hem elaborat roses i les hem penjat a la tanca de l’escola. Heu vist que boniques???

Després del pati, la Roser ens ha desitjat una bona diada amb un discurs ben original. Llegiu-lo és ben divertit!

Avui és un dia molt especial perquè celebrem Sant Jordi

Hi haurà qui us dirà que és un dia per celebrar que hi havia un drac ferotge que es volia cruspir tot un poble. Però en realitat el drac només tenia gana, ganes d’estimar molt i de ser estimat per tot el poble… per això si el veieu no el mateu feu-li moltes abraçades.

Trobareu qui us parli del dia de les roses i les flors, però no és cert, el dia de les flors el trobareu quan veieu florir el primer gallaret, o quan els camps grocs de colze brillin sota el sol de primavera.

També hi haurà qui us dirà que és per celebrar que un cavaller va rescatar la princesa, però deixeu-me que us digui a tots vosaltres, que no els hi feu cas que en realitat només vosaltres podreu matar els dracs que se us puguin fer por, perquè tos vosaltres sou els millors prínceps i les millors princeses per rescatar-vos a vosaltres mateixos.

Hi ha qui parla que és el dia del llibre, però no és veritat tampoc, el dia del llibre el trobareu quan us sorprengueu llegint perquè heu trobat la revista, el conte, el còmic, el diari, el poema… en definitiva el dia que trobeu les lletres que us facin tenir moltes granes de llegir, aprendre i créixer.

Voleu que us digui què es celebra per mi el 23 d’abril: PER MI ARA I SEMPRE SANT JORDI ÉS EL MILLOR DIA PER ESTIMAR MOOOOLT A TOTHOM I SOBRETOT PER ESTIMAR-VOS ENCARA MÉS QUE MAI A VOSALTRES MATEIXOS I MATEIXES.

GRÀCIES I MOOOLT BON SANT JORDI A TOTS ELS PRINCEPS PRINCESES I DRACS DE L’ERA DE DALT.

Roser Busquets i Plaja

Divendres 23 d’abril de 2021

I quan ha acabat cada grup en el seu espai del pati, hem cantat la cançó de Sant Jordi i hem ballat una estona!!! Que bé ens ho hem passat!

Quan hem tornat a la classe, com que és un any diferent i no podem tenir l’escola “oberta” com ens agradaria, les famílies de l’escola ens han fet arribat un vídeo on ens han explicat “La llegenda de Sant Jordi”. Moltes gràcies per tot! Mireu… mireu… que xulu!

Al llarg de la tarda d’ahir i d’avui al matí, s’han repartit els premis del concurs literari i de dibuix a cada classe. Aquestes són les modalitats en que ha participat cada cicle:

Educació Infantil P-3, P-4 i P-5 Dibuix
Cicle Inicial 1r Rodolins
2n Endevinalles
Cicle Mitjà 3r Cal·ligrames
4t Poemes
Cicle Superior Poemes cal·ligràfics
Poemes cal·ligràfics

Volem felicitar tots/es els/les alumnes de l’escola pel seu esforç en l’elaboració dels dibuixos i texts!

Aquí teniu els/les guanyadors/es dels concursos:

(Si cliqueu a sobre de la foto del dibuix i/o text el podreu fer gran)

Guanyadors/es d’ educació infantil

Pau Molera

Grup 5: 2n

Roger Vargas

Guanyadors/es de cicle mitjà:

Grup 1: 3r

Ona Ochoa

Grup 1: 4t

Maria Baiget

Grup 2: 3r

Arlet Vilardell

Grup 2: 4t

Ivan Villegas

Grup 3: 3r

Fátima Zahara

Grup 3: 4t

Greta Peñarroya

Grup 4: 3r

Julian Lang

Grup 4: 4t

Tàlia Morente

Grup 5: 3r

Pol Camprubí

Grup 5: 4t

Berta Calle

Guanyadors/es de cicle superior:

Grup 1: 5è

Sabir Baghad

Grup 6: 6è

Brittany Paredes

I per acabar la jornada, a la tarda, els alumnes de cicle superior ens han llegit la llegenda de Sant Jordi de forma online amb enllaços “Meet” que ens ha agradat d’allò més! Moltes gràcies!

Aquí teniu algunes fotos de la jornada d’avui: