Cicle superior: Sortida al jaciment del Camp de les Lloses de Tona.

Aquesta setmana els/les alumnes de cicle superior han anat d’excursió al jaciment del Camp de les Lloses de Tona.

Els  i les alumnes de cicle superior hem fet el projecte de les etapes de la història. Hem après un munt de coses sobre la prehistòria, l’edat antiga, l’edat mitjana, l’edat moderna i la contemporània.Però no només hem après sobre la història sinó que hem fet recerca, hem presentat el tema davant dels companys, ens hem fet preguntes, hem pres apunts, hem fet mapes conceptuals, resums, etc. Per concloure el projecte vam visitar el Camp de Les Lloses on vam acabar d’entendre tota la teoria que havíem treballat a classe. Ens va agradar molt saber dels nostres avantpassats i entendre que els tonencs de l’edat antiga havien viscut tan a prop nostre!

Aquí podeu veure les fotos de dimarts 16 de febrer dels grups 1 i 5:

Aquí les fotos del dimecres 17 de febrer dels grups 6 i 3:

I per acabar les fotos de dijous 18 de febrer dels grups 4 i 2:

Esperem que us hagi agradat l’article!