26ena Setmana de la Ciència (del 12 al 21 de novembre de 2021)

Avui, divendres a la tarda, hem donat per inaugurada la 26ena Setmana de la Ciència a Catalunya!

El Departament d’Educació, conjuntament amb la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, promou el Dia de la ciència a les escoles amb l’objectiu fonamental de despertar i potenciar l’interès del jovent vers la ciència i la tecnologia. La Setmana de la Ciència s’adreça a tots els públics i té com a objectius fonamentals apropar la ciència i la tecnologia a la ciutadania i fomentar les vocacions científiques entre els més joves. Enguany la Setmana de la Ciència se centra en el tema de la sostenibilitat.

A la tarda a l’escola ens hem reunit per per cicles al porxo de l’escola i han vingut dos científics a fer-nos l’experiment “EL VOLCÀ DEL DESERT o LA SERP DEL FARAÓ”! Uauuu…. hem quedat ben parats!

Mireu les FOTOS

Us animeu a fer-lo a casa? Aquí us deixem apuntats els materials que necessiteu i els passos que heu de seguir! Esperem que us ho passeu molt bé fent-lo!

Ja ens explicareu com han anat els experiments! I recordeu d’estar acompanyats per un adult sempre!

Al llarg de la setmana que ve anirem fent activitats per celebrar aquesta setmana! A gaudir de la ciència!!!