ANEM A L’AUDITORI

Dimarts passat els nens i nenes de 1r i 2n vam anar a veure el concert de “Tubs i tubes” a l’Auditori de Barcelona. Ens va agradar molt l’espectacle perquè vam escoltar com sonaven diferents instruments. Alguns estaven fabricats amb materials reciclats! A més, vam… Llegeix més»

Receptes de tardor

Hem treballat unes receptes de tardor molt bones.Ens ha agradat preparar tots els ingredients, l’elaboració i el tast final amb tots els companys/es de l’escola.
Estava boníssim !!! Bon profit.

Clica aqui

CELEBREM EL DIA DE LA CASTANYADA

Avui 31 d’octubre hem celebrat la castanyada

Els nens i nenes de P4 i P5 han fet una dansa per a tota l’escola. Els de P3 s’han quedat a la classe menjant castanyes i provant les galetes que han fet.
Després, els nens i nenes de Cicle Mitjà… Llegeix més»

ACTIVITAT MISTERIOSA !!!

A l’escola els nens i nenes de 2n. hem fet un experiment.
Mireu les fotos i pregunteu als vostres fills i filles què els hi està passant a les nostres ampolles de most.
Si sabeu la resposta, la podeu escriure en els comentaris d’aquest article. MOLTA SORT… Llegeix més»