Sant Jordi a Cicle Superior

El passat 23 d’abril els alumnes de cicle superior vam anar en bicicleta fins a Calonge. Ens ho vam passar molt bé!!! i vam riure molt i molt. Alguna caiguda, un núvol de pol i cares de felicitat al arribar. Vam esmorzar a la Plaça Major i allà també vam reinventar la Llegenda de Sant Jordi en grups cooperatius. Quina imaginació! Dragons amb mascareta, prínceps confinats, personatges fent Tik Toks….i un llarg etcètera.

A la tarda, ja a l’escola, vam participar a la iniciativa “Plogga week” impulsada per la Fundació Kilian Jornet recollint les deixalles que hi havia al voltant de l’escola. Ens vam dividir i mentre uns feien el plogging, els altres dissenyaven tres murals col·laboratius de Sant Jordi amb elements reciclats.

A continuació us deixem unes quantes fotografies perquè pogueu veure com es va desenvolupar la jornada.

Cliqueu per mirar les fotos.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *