Taller d’estalvi energètic

Benvolgudes famílies,

Avui, dijous 21 de novembre, ha vingut la Laura Albertí (monitora de medi ambient) a explicar-nos com estalviar energia i diners.

Aquest taller consistia en investigar els diferents tipus de bombetes i els seus beneficis, tant econòmics com d’eficiència energètica. Hem fet molts càlculs, entre ells els diferents consums de les bombetes incandescents i de leds; el consum de llum que fem anualment a l’escola ; l’estalvi d’aigua  i energia en funció del temps que ens passem a la dutxa.

Gràcies al que la Laura ens ha explicat, hem arribat a la conclusió que les bombetes leds tenen un cost de compra més elevat però després  estalviem en diners, estalviem energia i a més, a més, ajudem al medi ambient.

Us proposem un repte: estalviar energia, en sortirem tots beneficiats!

Som llegenda i la Classe dels Òscars

5è i 6è La Sínia

Cliqueu per veure les fotos