Concert de Nadal

Un any més, l’escola ha celebrat el Concert de Nadal. Aquest any ha estat relacionat amb el projecte interdisciplinar del cinema.

Totes les cançons estaven relacionades amb pel·lícules conegudes al llarg de l’història.

L’AFA de l’escola ha venut les manualitats realitzades pels nostres alumnes, per col·laborar a la Marató d’aquest any, dedicat a les malalties minoritàries.

Aquí us en deixem una bona mostra amb el vídeo i les fotos.

Esperem que ho gaudiu molt.

Cliqueu per veure les fotos

1. ENRIC FIGUERAS CARLES

Molt acertat el Festival d’aquest any amb la grandiositat del cinema a la gran pantalla. El gran cinema com ‘Mujercitas l’ haurien de veure tots els nens. O una gran pel. licula çom ‘El milagro de Ana Sullivan’. Educació i Humanitat.
    Felicitacions a tots!
    —————-