Què he de fer si hi ha un cas positiu a la classe del meu fill o filla?

Un cop la persona que ha estat positiva per COVID-19 ja s’ha aïllat de la resta del grup:

🏫 L’alumnat pot continuar al centre fins que s’acabi la jornada lectiva.

👥 S’extremaran les mesures perquè el grup estable no tingui contacte amb altres grups.

🧪 Des del centre educatiu s’informarà a les famílies del lloc i l’hora en què es faran les proves PCR de control. Sempre que sigui possible, es desplaçarà una unitat mòbil al centre.

🏡 Un cop acabin la jornada a l’escola o a l’institut, els alumnes han d’anar directament a casa per iniciar la quarantena (no poden realitzar les activitats extraescolars).

👉 Els pares, mares, germans o germanes no han de fer quarantena: “els contactes dels contactes no són contacte”. Només hauran de confinar-se si la prova de control del fill o filla surt positiva.