Com han de ser les colònies, les sortides escolars i les activitats extraescolars del centre educatiu?

✍️ El Procicat ha aprovat un document amb mesures per garantir-hi la seguretat.

🎒 Les colònies i sortides d’un dia s’han d’organitzar en grups estables de convivència, que han de coincidir amb els grups de l’activitat lectiva.

🏡 Alumnes de centres diferents poden coincidir en una mateixa instal·lació, sempre que es respectin els grups de convivència.

📆 Les mesures de les #extraescolars segueixen la pauta de la resta de protocols. Caldrà fer un registre diari de l’assistència dels integrants del grup estable i conservar-lo durant almenys un mes.

Per a més informació consulta el PDF